Skip to main content

Supportsyklus

Livssyklus på support av EQM365Rental

Nye hovedversjoner av EQM365Rental følger hovedversjoner av Microsoft Dynamics 365 Business Central med en forsinkelse 1-2 uker. En ny versjon av EQM365Rental vil inneholde både generelle forbedringer i brukergrensesnitt og ny funksjonalitet. EQM365Rental vil også oppgraderes for å følge forbedringer og ny funksjonalitet i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Nye hovedversjoner av Microsoft Dynamics 365 Business Central vil komme som en «vårversjon» og en «høstversjon» hvert år. Disse versjonene vil gi mye ny funksjonalitet for programvaren. Teknologiske moderniseringer og oppgraderinger kan også være en del av hovedversjonene.

Mellom hver hovedversjon vil kumulative oppdateringer gjøres tilgjengelig. Disse vil inneholde mindre funksjonsendringer og feilrettinger.

EQM365Rental: Siste versjon vil slippes senest 1 måned etter Business Central

Oppdateringer for EQM365Rental leveres på siste hovedversjonene av Business Central. Det er viktig å holde seg oppdatert på versjonene for å få tilgang på nye oppdateringer av programvaren.

Armada Dynamics AS

Kontakt oss

Hovedkontor:
Armada Dynamics AS
Sandakerveien 52
N-0477 Oslo

Telefon: +47 22 09 45 80
Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Support:
Telefon: +47 22 09 45 80
Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sertifisering