Armada Dynamics skal gi et høyt nivå av support til våre kunder og partnere i Norge og verden for øvrig. Vårt mål er å respondere på din supportforespørsel så raskt som mulig og med så høy kvalitet som mulig. Førstelinjesupport vil gis av erfarne konsulenter i vårt supportteam og andrelinjesupport vil være våre mest erfarne ressurser.
I tillegg til å kunne kontakte Armada Dynamics via epost eller telefon, kan vi også tilby at man kan registrere henvendelser i vår «help-desk»-applikasjon. I kunnskapsbasen vår kan du finne løsninger på vanlige henvendelser. Ved behov kan vi også koble oss opp mot din skjerm eller deres server ved å bruke TeamViewer for å se på eller løse spesifikke problemstillinger.
For kunder som ønsker en ekstra eller et spesifikt nivå på service, er det mulig å ha en kundespesifikk Service Level Agreement.
- On-line Support er tilgjengelig for alle kunder 24/7 via kunnskapsbasen
- Kunder med help-desk support kan registrere henvendelser i help-desken
- Henvendelser via telefon er tilgjengelig mellom 08:00 og 16:00 (CET) mandag til fredag (+47 22 09 45 80)
- Henvendelser på epost kan sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.